19 sty 2017

Słodki pomysł na prezent dla ukochanej osoby!



Dziś przychodzę do Was z bardzo tematycznym postem, ponieważ już za niecały miesiąc Walentynki. Święto zakochanych zazwyczaj nie może się obyć bez prezentów, różnych randek, czy po prostu SMS'a z życzeniami. Idealna okazja żeby powiedzieć swojej drugiej połówce jak Tobie na niej zależy, jeśli codziennie nie znajdujesz dla niej czasu. Ja znalazłam cudowną opcję dla każdego z nas. Dlaczego jest taka wyjątkowa? Nie musimy dać jej swojemu chłopakowi, czy dziewczynie, ale możemy też wręczyć przyjaciółce, tacie, mamie, teściowej. Nikt nam nie broni w ten dzień powiedzieć najbliższym, że ich też kochamy i dziękujemy, że są, prawda? Tematycznie zbliża się też Dzień Babci i Dzień Dziadka. Dla nich również możemy wysłać coś tak osobistego i specjalnie dla nich.
Stronę Chocolissimo.pl znalazłam w sumie dosyć dawno, ale od razu przekonała mnie do zakupów, które dokonuję regularnie dla swoich najbliższych. Walentynki, urodziny, Dzień Matki, Dzień Ojca, imieniny, rocznica, czy Dzień Babci i Dziadka... to bez znaczenia! Bez żadnych zmartwień znajdziemy tam coś słodkiego i wyjątkowego na każdą okazję. Od zestawów, które mogą być prezentem weselnym ( tak, byłam świadkiem czegoś takiego i para młoda była zachwycona ) po personalizowane opakowania z czekoladkami. Są też słodkie czekoladki przeprosinowe i te, które podobają mi się najbardziej czyli pamiątkowe słodkości dla gości weselnych.
Ja zdecydowałam się pokazać Wam dosyć wielofunkcyjny upominek, bo może być moim zdaniem wręczony na wiele okazji. Kocham Cię mówimy w końcu nie tylko ukochanej osobie, ale też mamie, tacie, siostrze czy przyjaciółce. Nie musimy wręczyć go na Walentynki, ale też po prostu bez okazji w jakiś normalny dzień, rocznicę, czy po prostu urodziny. Świetna opcja jako dodatek do pierścionka zaręczynowego. Można to śmiało zachować jako pamiątkę. Pudełko jest tak śliczne, że na pewno ozdobi każde pomieszczenie. Czekoladowy telegram bez dwóch zdań wygląda jak taki prawdziwy list, a jeśli dostaniemy go od listonosza to sprawi nam jeszcze więcej frajdy.
Zobaczcie, jest przepiękny.



Ja osobiście jestem w tym zakochana, nie wiem jak Wy.
Telegram jest otwierany jak typowy list. W środku jest nasz upominek zawinięty w ochronną i również ozdobną folię. Gdy ją otworzymy, mamy już naszą słodką wiadomość. Tym razem jest to napis Kocham Cię z dwoma serduszkami z mlecznej czekolady oraz dwa puste kafelki z białej. Napis z tłem da się wyjąć, więc zawsze można ładnie go oprawić i zawiesić. Nie musimy się martwić, że czekoladki wypadną, bo są naprawdę dobrze przymocowane, ale w żaden sposób nie utrudnia to też ich wyjęcia. Słodycze są też dobrej jakości, więc nie musicie się martwić, że coś ładnego skrywa w sobie niedobry smak. O nie nie. W końcu przez żołądek do serca!
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i, że może dzięki mnie odkryliście coś nowego oraz rozwialiście wątpliwości co kupić na zbliżające się okazje. Serdecznie polecam Wam właśnie takie wielofunkcyjne prezenty. Jest na czym zawiesić swoje oko, sprawią wiele radości i chyba każdy  ucieszy się ze słodkiego upominku, jak już pisałam, nawet bezinteresownie.
Dajcie koniecznie znać, czy dostaliście lub kupiliście komuś coś takiego, czy znaliście tego typu prezenty i jaką opinię o nich macie. Chętnie poczytam <3
Do następnego,
Adios ;*

15 komentarzy:

  1. Jacie *0* Te czekoladki wyglądają tak pysznie :o Narobiłaś nam smaka hihi. My zawsze mamy problemy z kupnem prezentu, ten pomysł zwalił nas z nóg :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam dostać takie czekoladki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te czekoladki! Bardzo ciekawy pomysł na prezent, nie spotkałam się wcześniej z takimi.
    ___________________________________________________________
    http://amaikonekobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi robisz smaka na czekoladki a kilka dni temu ich odmówiłam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już dzisiaj te czekoladki kilka razy i mam coraz większą ochotę, żeby je zakupić:) Wygladają uroczo! Świetny pomysł na preznet:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :) Mój facet pewnie by zdążył je zjeść zanim by się doczytał co jest napisane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł, zwłaszcza dla smakoszy i zjadaczy słodkości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, będzie mi kilo jeśli zostaniesz ze mną na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent. Idealny na dzień babci i dziadka. Chyba się skuszę i zamówię :D
    Zapraszam do siebie: http://wikka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent, aż sama bym coś takiego wręczyła np. mojej mamie. Myślę, że jak najbardziej trafione! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj te Czekoladki zyskały świetna opinie w blogsferze. Dla mnie takie Czekoladki to idealny prezent na każdą okazję. Powiem Ci szczerze ze szkoda było by mi je zjeść.
    Pięknie się prezentują.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam je gdzieś ostatnio i cóż... urocze to jest, ale ja chyba wolałabym dostać po prostu dwie zwykłe tabliczki - więcej, a taniej zapewne :D Ale to fajny pomysł na prezent dla kogoś, kogo sie nie zna za dobrze i chce mu się wręczyć coś małego i miłego (choć niekoniecznie z takim napisem).
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że przypomniałaś o Walentynkach. Często zapominam o takich świętach :)Świetny pomysł na prezent. Jeżeli chodzi o Walentynki do tego jeszcze kwiaty i druga połówka powinna być zadowolona :) Fajnie się czyta. Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy prezent. Ja zamiast słodyczy wolę zrobić przepyszną kolację, do tego jakiś alkohol i miłe spędzanie czasu razem. Myślę, że to jest bardziej opłacalne. Prezenty się nie liczą w ten dzień, liczy się gest..jakikolwiek, pamięć..przynajmniej według mnie :)

    Obserwuję,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak słodko, cudowny prezent i bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł! A wiecie, co też jest ważne na co dzień? Małe gesty, przekazywanie swoich uczuć i emocji. Chcecie wiedzieć, że Wasza ukochana osoba się uśmiecha? Może warto zostawić jakąś wiadomość lub smsa na powitanie, na dzień dobry? Przykłady takich smsów znajdziecie na stronie https://kobiecystyl.pl/sms-na-dzien-dobry-dla-niego-i-dla-niej/ .

    OdpowiedzUsuń