22 maj 2015

New start!

Welcome again ;3

Wreszcie wracam do bloggowania, po dość długiej przerwie. Szkoła jednak tak mnie wyczerpała, że pisanie było jak śnieg w lecie. Teraz zaczynamy " od nowa " z nowymi blogami, pomysłami i kolejnymi celami na nadchodzące miesiące. Ten blog stworzyłam po to, byście wiedzieli co u mnie słychać i mogli bez problemu zobaczyć, kiedy planuję dodać kolejny rozdział na jakiś blog.









Zbliżają się wakacje, więc chcę też odpocząć. Nie martwcie się, rozdziały będą dodawane w miarę regularnie :) 
Myślę, że ten blog będzie też bardzo potrzebny dla psychicznej części mnie. Lubię czasem komuś tak się wygadać, kogo w sumie nie znam. Daję mi to jakąś wewnętrzną ulgę. Cieszę się, że okres 2 klasy gimnazjum dobiega końca, a we wrześniu zacznę ostatni rok nauki tutaj. Jeszcze bardziej cieszę się, że będę miała świadectwo z paskiem. Byłam pewna, że nawet 4,60 mi nie wyjdzie xd 
Rozdziały pojawią się w ciągu tego tygodnia. Dzisiaj możecie spodziewać się ich na Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian  nie oczekuje oraz na Say you love me. Jeśli wena twórcza mnie nie opuści ( oraz chęć ) to rozdziały pojawią się także na innych. Wykluczyć mogę wtorek i środę, gdyż w tych dniach jestem na wycieczce. Harcerskie wycieczki rządzą ^-^ Wybieramy się do Zakopanego, Wieliczki i Krakowa. Płaciłam niecałe 70 zł, więc... Nie mogłam nie jechać xd 
Z mojej strony tyle na dziś, bo biorę się za kończenie rozdziałów. Miłego ostatniego tygodnia szkoły kochani.!

P.S. KOMENTARZE MOŻECIE DODAĆ WCHODZĄC NA TYTUŁ TEGO POSTA :)



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet xd Wiem, że na pewno środa xD
      Szkoda ;/ Fajnie by było jakbyś pojechała <3
      Ja jadę z kolegą.

      Usuń
  2. O będzie next? *-* ;^
    Wyczekuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czytałam jednego nexta ;*
    Cudeńko. Życze miłego wyjazdu.
    Zaparaszam do siebie --->>>> viczka-sussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń