13 lut 2016

Recenzja | Zamówienie od " Nowa tania odzież ".





W dzisiejszym poście przychodzę do Was z zamówieniem od sklepu " Nowa tania odzież ". Znalazłam ich profil na Facebook'u, szukając jakiejś fajnej strony z ciuchami, która nie żądałaby za nie wysokich funduszów. Zdjęcia ciuchów od razu mnie oszołomiły, gdyż wszystko co tam było bardzo mi się spodobało. Sklep nie był szczególnie potwierdzony, rozwijał się stopniowo. Sprzedają na stronie internetowej, więc z zamówieniami nie ma żadnego problemu. Co mnie mile zaskoczyło? To, że nie płacimy tam za przesyłkę ( list polecony priorytetowy ), więc jednocześnie te 10 zł zostawało w mojej kieszeni. Bardzo mnie to ucieszyło i zakupiłam tam trzy rzeczy:

- spodnie
- koszulę
- bluzę

Na przesyłkę musiałam niestety poczekać dłużej, ale spowodowane było to zamieszaniem na poczcie oraz problemem z dostawcą, ale na szczęście doszło do mnie i mogę się nimi podzielić z Wami. Oczywiście dodaję również zdjęcia na stronce i na żywo. Zdjęcia nie są zrobione na mnie przez to, że moje zamówienie leży w kolejce do prania i nijak nie mogłam się nim z Wami podzielić, ale w zamian powiem, że ciuchy wyglądają tak jak na stronce, a nawet lepiej, więc nie musicie się martwić, że coś jest inaczej.

1. Spodnie z wysokim stanem - 79,99 zł. ( na stronie już niedostępne )

Spodnie z wysokim stanem, zapięcie na 3 guziki. Rozciągliwe i dopasowujące się do nóg. Wyszczuplają je optycznie.
Gdy je zobaczyłam byłam pewna, że to rozmiar XS ( ja zamówiłam M, więc jest różnica ). Mój uśmiech znikł bo wiedziałam, że zamówienie się nie udało, a moje marzenie o nowych jeansach pójdzie w zapomnienie. Mimo wszystko chciałam się zdołować i spróbować chociaż włożyć w nie stopy. Tu spotkało mnie niesamowite zdziwienie, bo spodnie weszły na mnie bez problemu, dopasowały się, a ja sama nie mogłam w to uwierzyć. Dzięki swojej rozciągliwości dopasują się do każdej sylwetki. Patrząc w lustro zauważyłam też, że fajnie wyszczuplają i modelują nogi. Stały się moimi ulubionymi spodniami, a w szkole z zainteresowaniem pytano o nie. Niby normalne, ale leżą świetnie. Nie wystają nigdzie nitki, są zrobione porządnie i wiem, że nadadzą się jeszcze na spory okres czasu. A jak na cenę, to są naprawdę świetne. Nie żałuję, że nie wybierałam jeans'ów za 130, 140 zł, bo to są równie dobre a dużo tańsze.


2. Bluzka piankowa kwiaty - 49,99 zł ( dostępna na stronie : http://tiny.pl/gtvh5 w rozmiarach S, M, L, XL )

Co pisze o niej strona?
Rozpinana bluza damska typu bomber. Ciepła, wykonana z grubego, piankowego materiału. Z przodu wzór kwiatowy i wsuwane kieszonki. Z przodu zapinana na złoty zamek. Na dole, dekolcie i rękawach ściągacze. Krój oversizowy, w zależności od noszonego rozmiaru, bluza będzie luźniejsza, bądź bardziej dopasowana. Luźny styl, kobiecy, a jednocześnie sportowy charakter bluzy to modny streetowy i miejski look, popularny i dostępny dla każdego. Bluza zapewni ciepło, swobodę i oryginalny wygląd w każdej sytuacji. Materiał 65% bawełna, 35% poliester

Ja zamówiłam oczywiście rozmiar M i jest lekko luźniejsza, więc cieszę się, że nie wzięłam L, bo by była jednak za duża. Bluza jest faktycznie w dotyku  " piankowa ", szczególnie na rękawach, ale nie jest wcale sztywna, tylko leży jak typowa bejsbolówka. Również nie odbiega od wyglądu na zdjęciach. Jest ciepła i świetnie wygląda do jeans'ów ( ja nosiłam ją do tych wyżej ). Nie ma kaptura, rozpinana. Ma ściągacze, więc zapięta dopasowuje się do naszych ud, talii, a rękawy u końca okalają nasze nadgarstki, przez co żaden wiatr nie wleci nam pod materiał i nie zmarzniemy.  Bluza jest naprawdę fajna i też wielu osobom się podobała, bo jak już pisałam - świetnie wygląda do jeans'ów. Jak na swoją cenę jestem jak najbardziej na tak. Na pewno będę często ją nosić, bo to jest jednak coś, co mogę na siebie zarzucić i iść, szczególnie jak przyjdzie wiosna. No i jest w takich kolorach, że pasuje do prawie wszystkiego.


3. Koszula lekki materiał wstawki - 49,99 zł ( dostępna w rozmiarach S, M, L, XL pod tym linkiem http://tiny.pl/gtvh8 )

Co pisze o niej stronka?
Damska koszula z delikatnego materiału z dekoltem i złotym zamkiem. Z przodu dekolt w kształcie litery V obszyty złotym zamkiem. Tył asymetryczny. Rękawy długie z możliwością podpięcia.Na górna część obu kieszeni oraz ramionach naszyta złota ozdobna taśma. Wykonana z wysokiej jakości delikatnego bawełnianego materiału, lekka i zwiewna. Elegancka i prosta forma bluzki, modne wykończenie i kobiece kolory w jednym. Luźny fason, ładnie układa się na sylwetce. Doskonała propozycja na dowolną okazję. Przy dobrze dobranych dodatkach stworzy wiele ciekawych stylizacji. Idealnie pasuje do eleganckich zestawień ze spódnicą jak i np. jeansów czy legginsów, na chłodne dni jak i do letnich stylizacji. Materiał 100% bawełna.

Koszulę wybrałam w zamian za czarną, którą zamawiałam, a którą sklep nie miał już w magazynie i dano mi wybrać sobie coś innego za tamtą cenę. Troszkę mi było szkoda, bo właśnie czarna była mi bardzo potrzebna, ale na szczęście znalazłam inną koszulę, która również przydałaby się w mojej szafie. Szczególnie spodobały mi się te złote wstawki oraz zamek. Gdy przyszła miałam mieszane uczucia jak ją zobaczyłam bo wydawało mi się, że będzie prześwitywać. Miałam jednak koło ratunkowe w swojej szafie, bo w tamte wakacje zakupiłam sobie bluzeczkę na ramiączka w takim samym kolorze co owa koszula. Mimo wszystko to prześwitywanie nie było mi na ręke. Na szczęście bawełna zrobiła swoje i nie ma żadnych prześwitów. Koszula jest bardzo milutka w dotyku, delikatna i dziewczęca. Ma też zamek na dekolcie, przez co możemy sobie regulować jego długość, bo każda kobieta ma swoje preferencje co do dekoltów. Fajne rozwiązanie dla dziewczyn karmiących piersią, bo w luźniejszej wersji ( nosisz M - wybierz L ) śmiało można w niej karmić dzięki zamkowi. Ja mam rozmiar M i koszula jest delikatniej luźniejsza. Drugą zamówię sobie z pewnością L, żeby mieć taką luźną koszulę na lato. Wygląda fajnie zarówno z podwiniętym rękawem jak i na długości, więc to już zależy od właściciela jak ją będzie nosił. Ja wszystkie koszule podwijam. Koszula jest dla mnie naprawdę fantastyczna i z pewnością dokupię sobie jeszcze większą i może w innym kolorze jak będzie.






Zamówienie jest jak najbardziej udane i wiem, że to nie koniec historii z tą stronką tym bardziej, że wszystko prowadzi do tego, że będę z nimi współpracować. Z racji tego, firma przygotowała dla Was bardzo miłą niespodziankę. Sklep ulepsza się z każdym dniem, wprowadzono ubrana męskie, obuwie a także rzeczy z... ZARY! Na razie są to głównie akcesoria, ale co chwilę dochodzi nowy towar i nowe rzeczy. Jeśli ktoś jest fanem Zary, to tu będzie mógł kupić ich oraz inne produkty w cenie do nawet -70 %. Ja osobiście jestem uzależniona od ich naszyjników, więc na pewno będę śledzić nowości. 

A przechodząc do niespodzianki jest to rabat -10%  na zakupy na stronce " Nowa tania odzież ". Żeby go dostać wystarczy w wiadomości podczas składaniu zamówienia napisać kod rabatowy, który brzmi:

SHEO123VIOLET



Rabat jest ważny do 20.02.2016 r. więc macie tydzień! Sklep zrobił mi bardzo miłą niespodziankę i cieszę się, że mogę przyjść z czymś dla Was. Poniżej wstawiam Wam link do ich stronki oraz profilu na Facebook'u. Do jutra trwa też promocja 3 za 2 rzeczy z okazji Walentynek, więc zdążycie się jeszcze załapać, a także użyć kodu, więc macie wielką okazję na mnóstwo ciuchów za niewielką cenę :) Polecam Wam zaglądanie szczególnie na ich FB, gdyż tam najszybciej dowiecie się o wszystkim.

Link do sklepu: http://tiny.pl/gtvqk
Link do ich profilu na FB: http://tiny.pl/gtvq6


Osobiście życzę Wam zakochanych Walentynek i mam nadzieję, że post się Wam spodobał i skorzystacie z rabatu!




21 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam z rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza w kwiatki prześliczna i koszula też! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaka śliczna ta koszula! Na twoim miejscu dokupiłabym sobie czarną.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: natalia-olczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bluza w kwiatki! <3 Taka w moim stylu! <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula :) Nominowałam Cię do LBA!
    http://yume-hime-reviews.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy wybrałaś. Być może ja też coś u nich kupię, tym bardziej, że teraz jest rabat.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/i-am-amateur.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te ubranka, zastanawiam się nad tą koszulą ;)
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze,że polecasz ten sklep i o nim wspomniałaś :)
    Najbardziej spodobały mi się spodnie z wysokim stanem :)
    Zapraszam w wolnej chwili :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/vitamin-e.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ciuszki :D
    Koszula najlepsza

    Co powiesz na wspólną obserwację? -zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do darmowego konkursu który organizuję na blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!♥
    Obserwuję i liczę na rewanż http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula bardzo mi sie podoba i spodnie :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest piękna :)

    Design bloga wdg. mnie troszkę przesadzony ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka w kwiaty cudowna ! Od jakiegoś czasu szukam właśnie spodni z wysokim stanem i nadal nie mogę się zdecydować. Ale co do postu t super, że go napisałaś. Bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    Ciekawy post :)
    Z chęcią zostanę na dłużej :)
    Zapraszam również do mnie :) : http://viknarshion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest przepiękna! Ciekawy blog, zostaję na dłużej.

    http://ragazza-normale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno dużym plusem jest to, że przesyłka jest za darmo :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post. Świetna bluzka i spodnie. :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie są super!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza w kwiatki najpiękniejsza <3



    Zostałaś wybrana do mojego konkursu, w którym można wygrać bluzę z sklepu mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł! Wejdź na mojego bloga i dowiedz się więcej - > ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale na pewno na nią zajrzę! Ta bluza jest piękna *-* Ogólnie super post :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń