31 sty 2016

Recenzja | Bransoletki " Aila "





Dziś przychodzę do Was z recenzją biżuterii od Pani Alicji lub inaczej od " Aily ". Kontakt z nią nawiązałam dzięki współpracy. Od pierwszego słowa bardzo dobrze nam się pisało, szybko znaleźliśmy wspólny język. Pani Alicja tworzy biżuterię handmade, którą od dawien dawna doceniam. Jest jedną z osób, dzięki którym trend na biżuterię własnoręczną wraca. Była to moja pierwsza współpraca tego typu i szczerze? Nie żałuję. Dlaczego? Poznałam niesamowicie pozytywną osobę, która tworzy coś pięknego, bo zupełnie własnego. Przesyłkę otrzymałam naprawdę szybko, a Pani Alicja z wielką chęcią postanowiła spróbować ze mną tej współpracy. Dostałam od niej kilka pięknych cudeniek. Ale na początek kilka słów od autorki tych pięknych dodatków:

Witam. Otóż, od zawsze miałam pewne artystyczne skłonności :) Moje tworzenie biżuterii, szczególnie bransoletek tak na poważnie zaczęło się mniej więcej rok temu, najpierw robiłam dla siebie, potem dla znajomych a następnie zaczęłam tworzyć większe ilości, które kupują różne panie z ogromną przyjemnością. Z zawodu jestem nauczycielką języka angielskiego. Tworzenie bransoletek to dla mnie przyjemne hobby, pasja, chęć tworzenia czegoś pięknego. Robię też biżuterię na zamówienie, ślubną itp.

Na stronkę z biżuterią Pani Alicji wpadłam zupełnie przypadkowo. Obejrzawszy galerię byłam wniebowzięta i całkowicie zauroczona tym, co zobaczyłam. Od razu napisałam do autorki tych piękności z propozycją współpracy. Szybko dostałam pozytywną odpowiedź i tak zaczęła się moja znajomość z twórczynią tego piękna oraz z samymi dziełami, które nosiłam tydzień na ręce. Teraz pokażę Wam jak wyglądają, powiem parę słów o moim odczuciu co do nich, a na koniec oczywiście zamieszczę social media Pani Alicji, byście mogli w razie zainteresowania znaleźć coś dla siebie, bo naprawdę warto.


















Od Pani Alicji dostałam aż 6 bransoletek. Pięć z nich jest z zawieszkami, jedna bez. Również 1 jest mniejsza od pozostałych i zrobiona z troszkę innych koralików, bo jakby półprzeźroczystych czarnych, wpadających w szary. Jest bardziej matowa, natomiast reszta pięknie się świeci, co daje efekt pereł, więc też drogich kamieni. Lampa błyskowa troszkę oświetliła bransoletki, więc w razie czego napiszę kolorystykę każdej bransoletki:
1. Czarna, wpadająca w szary. Mniejsze kluki. Zawieszka srebrna w gwiazdkę, której towarzyszą dwie malutkie kulki w tym samym kolorze, dodatkowo z brokatem.
2. Biała, delikatnie wpadająca w błękitny. Zawieszka srebrna, koło, a w środku motyw 4 serduszek dookoła siebie.
3. Blada żółć. Zawieszka to złota gwiazdka.
4. Jasny fiolet, lekko wpadający w liliowy. Zawieszka to złota kulka z srebrnymi kryształkami.
5. Różowa . Główną zawieszką jest frędzel w kolorze bransoletki. Do tego są dwie złote kuleczki, listek oraz gwiazdka.
6. Bransoletka w trzech odcieniach różu. Bez zawieszki.
Bransoletki zrobione są na żyłce, grubszej, dzięki czemu nie boimy się, że zakładając ją po prostu pęknie. Jednocześnie nie jest widoczny też supełek, który zepsułby nam całe dzieło. Koraliki są zrobione z kamieni naturalnych lub szklanych ( naturalne są w bransoletce numer 4 ), więc nie musicie się też martwić, że jest to " chiński styropian ". Każda z nich jest odczuwalna na ręce. Nie jest szczególnie ciężka, ale nie jest też leciutka jak piórko. Nosiłam je zarówno osobno jak i razem i ten opór jaki jest na nadgarstku był dla mnie chwilowy, bo potem go nawet nie czułam i się przyzwyczaiłam. Jeśli ktoś jednak odczuwa takie rzeczy, to się nie polubi z tą biżuterię niestety.
Z bransoletkami nic się nie działo. W Słońcu, śniegu, deszczu, podczas mycia naczyń, czy podczas kąpieli - nic. Kolor nie wyblakł, koraliki nie opruszyły się, a zawieszki nie sczerniały. Jedynie bransoletka numer 3 miała lekkie problemy, bo zawieszka spowodowały, że pojawił się szary nalot na sąsiednich koralikach. Z jednego to ściągnęłam i niestety kolor się zdrapał troszkę, ale w żaden sposób tego nie widać na ręce. Przy reszcie problem jest podobny, ale znacznie mniejszy i zobaczyłam go dopiero, gdy się patrzyłam dużo dokładniej, bo odchylałam od siebie koraliki. Myślałam, że to skutek deszczu, czy pogody, ale jednej z nich nie miałam właśnie w takich " ekstremalnych warunkach " i było to samo. Mam wrażenie, że jest to wina po prostu zawieszek, która ociera się o koraliki i powoduje ten osad. Mimo wszystko zupełnie mi to nie przeszkadza, bo tego po prostu nie widać.
Bransoletki pasują do wszystkiego. Służyły mi do sukienki, jak i podartych jeans'ów. Włosków na ręce też mi nie ciągły. Jeśli chodzi o ślady ich noszenia, to miałam delikatne dołki, zazwyczaj pod ostatnią noszoną bransoletką, a tam ręka była już oczywiście grubsza niż przy innych.
A tak się przedstawiają  bliższe zdjęcia zawieszek. Pod ostatnimi dwoma zdjęciami znajdziecie problem, który opisałam wcześniej.













Z bransoletek jestem bardzo pozytywnie zadowolona i wiem, że wkrótce kupię sobie coś z własnej inicjatywy, a może zamówię coś dla Was na małe rozdanie. Jeśli będzie dużo chętnych w komentarzach to z pewnością zrobię konkurs. Cieszę się, że poznałam Panią Alicję, jej dzieła, bo było warto i osobiście ich recenzjowanie było dla mnie ogromną przyjemnością. Bransoletka wywołała również duże zainteresowanie wśród moich przyjaciół, wielu pytało skąd je mam, chwaliło i mówiło, że są naprawdę ładne. Osobiście te, które dostałam, świetnie komponowały się w całym komplecie na ręce.

Jeśli bransoletki zaciekawiły Was równie mocno, jak niedawno mnie na ich widok, to zapraszam na stronę sklepu Pani Alicji oraz stronkę na Facebook'u. Tam znajdziecie dużo więcej zdjęć jej wytworów, bo to, co ja sama Wam dziś pokazałam to zaledwie cząstka z tego, co ta niesamowita Pani tworzy.





Sklep " Aila ": http://rudakura.com.pl/shop/aila/#.Vq4ok-Kgsw8
Strona na Facebook'u: https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/






49 komentarzy:

  1. Bardzo ładne przedstawienie biżuterii. Mimo, że nie noszę tego typu rzeczy myślę, że zacznę. Zainspirowałaś mnie :) pozdrawiam https://www.facebook.com/xzyq.blogspot/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Klaudio zapraszam na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  2. Bardzo fajna recenzja i zdjęcia :) Lecz ja raczej nie będę używać takich dodatków :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki :) Pani Alicja ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Natalio i zapraszam do mnie, na moją stronkę i zakupy :) aila

      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  4. Świetne bransoletki !! Bardzo mi się podobają *.* ♥ :D

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje bransoletki tak się Pani podobają. Zapraszam zatem na moją stronkę i zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  6. Śliczne bransoletki. Ja też uwielbiam taką biżuterię. Może ja też napiszę do pani Alicji z zapytaniem o współpracę.
    Napracowałaś się nad tym postem.
    akilegna-kib.blogspot.com
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Angeliko :) zapraszam na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  7. Świetne są te bransoletki, z chęcią kupie sobie podobne, musze taka mieć! ;)
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się Pani moje bransoletki :) zapraszam na moją stronkę i na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  8. Bardzo fajne bransoletki. Z chęcią wejdę na stronę, może sprawię prezent siostrze :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  9. Śliczne bransoletki ^^sandraantczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Sandro zapraszam na moją stronkę i może na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  10. Śliczne te bransoletki *-*
    Naprawdę mi się podobają
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam na zakupki :) aila
      https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia jak i cała estetyka bloga :)oby tak dalej
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega są te bransoletki ♥♥
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam zatem na swoją stronkę i zakupki :) https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl
      aila

      Usuń
  13. zazdroszczę, są przepiękne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolino zapraszam :) https://www.facebook.com/alicehandmadejewellery/?ref=hl

      Usuń
  14. Bardzo ładne bransoletki i świetna recenzja. :)
    A design bloga idealny <3
    http://czarnypaw.blogspot.com/2016/02/the-end.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna recenzja, udało się z tą współpracą, bransoletki są
    naprawdę piękne. Nie ma nic piękniejszego, niż wykonana
    ręcznie biżuteria, naprawdę cudo!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie cudowne bransoletki :)

    lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jakie śliczne są te bransoletki, strasznie mi się podobają!:)
    Pozdrawiam,
    zapraszam
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczne bransoletki! super post

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne te bransoletki!! Gratuluję współpracy :***


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te bransoletki, mi najbardziej podobają się te z piątego zdjęcia! aureliagierut.blogspot.com
    PS szkoda, że takie małe fotki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki są niesamowite :)
    Gratuluję współpracy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy! Ciekawy opis! Zaraz zajrzę :) Pozdrawiam :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to trochę nie mój styl,ale jak na biżuterię robioną własnoręcznie jestem urzeczona :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne bransoletki!
    Fajnie, że ktoś jeszcze robi coś własnoręcznie :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju śliczne są te bransoletki *.* Najbardziej spodobała mi się ta czarna jest moim zdaniem cudna :o
    Obserwuję ;)

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mega ładne bransoletki :D
    chyba kupię sobie parę !
    http://stawarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne bransoletki! Cudne!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post:)
    Zapraszam do mnie:
    realistkaxxiwieku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektóre z tych bransoletek naprawdę mi się spodobały, jednak ja na co dzień nie noszę niczego z biżuterii, oprócz naszyjnika. Dostałam go od chłopaka, więc ma wielką wartość sentymentalną.
    Myślę, że w przyszłości pogodzę się z biżuterią i będę ją częściej włączać do swoich strojów :)
    Podoba mi się także design Twojego bloga - przejrzysty i czytelny.
    Zapraszam do siebie : www.beauty-of-manga.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo piękna recenzja. Niczego w niej nie brakuje. Bransoletki są naprawdę piękne.
    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. też uwielbiam takie bransoletki <3 na moim blogu tez znajdziesz fajne wspolprace z biżuterią <3 obserwuje kochana !

    OdpowiedzUsuń
  32. raczej nie są w moim stylu, ale zauważyłam, że większość dziewczyn je nosi :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne bransoletki, jednak bardziej mnie zaciekawił opis "O mnie", super że masz takie plany, powodzenia w realizacji
    Zapraszam do siebie:
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam bransoletki! Te są piękne <33
    -----------------------------
    inpiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zajebista biżuteria pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam biżuterię handmade a ta jest cudowna *.* Szkoda, że mało osób się tym zajmuję :/

    Zapraszam! ⬇ ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń