30 sty 2016

Zmiany, zmiany i zmiany!






 Przemyślałam sobie moje być czy nie być i podjęłam chyba najlepszą decyzję jaką mogłam podjąć. Czemu? Chcę się rozwijać, ulepszać swoją pasję, którą jest ten blog i jednocześnie robiąc dla Was coraz lepsze rzeczy, lepsze posty czy wpisy. Popełniam błędy, ale teraz zaczynam je oficjalnie poprawiać. Co jako pierwsze? Koncepcja blogów. Likwiduję wszystkie inne, ale nie martwcie się, bo wszystko będę publikowała tu. Zdjęcie zawsze będzie związane z którymś z nich ( prawdopodobnie nagłówek z bloga ). Nie martwcie się też tym, że wszystko będzie na głównej stronie. Pojawi się zakładka etykiety. Będzie mogli sobie kliknąć którąś z nich i przenieść się na odpowiedni dział bloga. Chcę zyskać osoby, które będą mnie czytać a takie rozbicie sprawia, że Wy sami się plątacie, a ja mam dylemat gdzie co wstawić. Dzięki tej decyzji wszystko będzie w jednym miejscu. Post też opublikuję, gdy wszystko będzie na miejscu w zakładkach. Nie martwcie się, bo nic nowego nie wstawiam. Dopiero po tym wpisie :)
Rozpoczęłam też współpracę z markami biżuterii, ubrań, przy wydawnictwach zostałam nadal. Rozwijam się z każdym dniem, więc moje blogi też się zmienią.
Co z wyglądem? Na pewno nie jest to koncepcja, którą chcę zachować, więc pewnie kiedyś go zmienię, choć minimalizm będzie mną z pewnością kierował.
Co jeszcze?
W sumie chyba nic. Na każdym blogu pojawią się wpisy, że przenoszę działalność na tą stronę i zostaną oficjalnie zawieszone. Jednocześnie nie kończę żadnego opowiadania, więc wszystko będzie się tu pojawiać.
Dziękuję, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że będzie to moja najlepsza decyzja. Boli mnie to, że nic nie wstawiam i wolę takie wyjście, niż zaniedbywanie mojej pasji przez obowiązki.
Besos ;*



11 komentarzy:

  1. Czekam na jakikolwiek wpis od Ciebie! ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej <3
    Widzę, że szykują się naprawdę wielkie zmiany :3
    Czekam na rozdziały do historii, które piszesz (chociaż nie czytam wszystkich, postaram się nadrobić, każdą jedną :3).
    Pozdrawiam :*
    Kerry <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na rozdziały *_*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać <3
    Kibicuję Ci od dawna i wierzę, że Ci się uda. Trzymam kciuki za Ciebie ;*
    Tylko mam pytanie... Tamte blogi zostanę zawieszone/usunięte, czyli stracimy możliwość powrócenia do poprzednich rozdziałów, wpisów itd.? Proszę odpowiedz, bo to byłaby wielka strata :(
    Czekam niecierpliwie, buziaki ;*
    Cambio xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Zostaną zawieszone, nie będzie do nich dostępu. A do rozdziałów oczywiście będzie dostęp. Po lewej masz pasek z różnymi informacjami. Tam, gdzie są etykiety, są tytuły moich opowiadań. Kliknij na dane i będziesz miała cały spis wszystkich rozdziałów. Przenosiłam wszystko i można zacząć nawet od początku :)
      Dziękuję za pytanie i pozdrawiam mocno <3

      Usuń
    2. Odetchnęłam z ulgą! <3 Myślałam, że stracimy te wszystkie cudne perełki *-*
      Kiedyś napiszę na GG, bo chętnie nawiązałabym z Tobą kontakt ^^
      W tym roku masz 16 czy 17? ;D Ja mam 17 w czerwcu, więc podobny wiek <3

      Usuń
    3. Nie mogłabym usunąć całej tej pracy :)
      Bardzo chętnie. Czekam więc na wiadomość. W razie czego wszystkie dane masz w zakładce " Kontakty "
      W tym roku mam 16 :) Dokładnie w grudniu, więc jesteś stety/niestety starsza :*

      Usuń
  5. Jejku czekałam na jakąś wiadomość od ciebie. Ciesze się że wracasz ;*
    Powodzenia ;D
    Całuski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że wracasz!
    Chętnie przeczytam każdy nowy wpis. Wygląd bloga jest przepiękny. Kolory odpowiednio dobrane, wszystko ze sobą gra. Twój blog prezentuje się rewelacyjnie, z pewnością Ci się uda. Trzymam mocno kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście dodaję do obserwowanych ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/02/33-hit-that-jive-jack-put-it-in-your.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, z pewnością będę zaglądać tu częściej :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki! Będę zaglądać częściej!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń